Zajęcia festiwalowe opracowali i poprowadzą: pracownicy, studenci i absolwenci Wydziału Matematyki i Informatyki UAM, nauczyciele wielkopolskich szkół oraz osoby z nimi współpracujące.
Natalia Adamska |
Andrzej Adamski |
Ukończył chemię na UAM, później pracował jako programista. Lubi rozwiązywać zadania logiczne i matematyczne oraz różne łamigłówki. |
Grzegorz Adamski |
Doktorant na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM. Zajmuje się teorią grafów i teorią gier. Jest laureatem wielu konkursów matematycznych, w tym wielokrotnym medalistą i zdobywcą złotego medalu Mistrzostw Świata w Grach Matematycznych i Logicznych. |
Alicja Aleksandrzak |
Sylwia Antoniuk |
Aleksandra Banach |
Katarzyna Bańska |
Izabela Bondecka-Krzykowska |
Pracuje w Zakładzie Logiki Matematycznej, na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM. Zawodowo zajmuje się logiką, historią oraz filozofią matematyki i informatyki. Jest autorką wielu publikacji z tych dziedzin nauki. Jej pasją jest popularyzacja matematyki i informatyki. |
Adam Brauer |
Marta Brembor |
Absolwentka kierunków Nauczanie Matematyki i Informatyki oraz Nauczanie Biologii na UAM. Obecnie nauczycielka matematyki i biologii w liceum. Zafascynowana ideą interdyscyplinarności w nauczaniu, a także konstruktywistycznego podejścia do zdobywania wiedzy. Prowadziła wiele warsztatów o tematyce matematycznej i biologicznej. |
Aleksander Brzeźniak |
Licealista, zaprawiony w festiwalowych działaniach. Uczestnik konkursów matematycznych, lubi rozwiązywać łamigłówki. Interesuje się sztukami walki i militariami. |
Agata Daczkowska |
Alicja Dąbrowska |
Weronika Duda |
Katarzyna Gehlich |
Stanisław Gołębiewski |
Aleksandra Górecka |
Martyna Graczyk-Kokosza |
Adrian Hoffmann |
Student Politechniki Poznańskiej, absolwent Technikum Komunikacji o profilu technik elektroenergetyk transportu szynowego. Jest fanem sportu, gier zespołowych i zdrowej rywalizacji. Bardzo lubi zagadki matematyczne, zwłaszcza te, które trudno rozwiązać. |
Alicja Józefiak |
Katarzyna Karkowska |
Natalia Kleszcz |
Andrzej Kokosza |
Doktorant w Zakładzie Sztucznej Inteligencji Wydziału Matematyki i Informatyki UAM. Zajmuje się modelowanie i symulacją procesów biologicznych oraz grafiką komputerową. Jest pasjonatem origami i ekspertem w tej dziedzinie. |
Barbara Kołodziejczak |
Pracuje w Zakładzie Sztucznej Inteligencji Wydziału Matematyki i Informatyki UAM. Zawodowo zajmuje się e‑learningiem, w szczególności inteligentnymi systemami wspierającymi kształcenie. Jest autorką i współautorką wielu publikacji z tej dziedziny. Od dwóch lat pasjonuje się robotami i ich zastosowaniem w edukacji. |
Aleksandra Komasa |
Jan Komasa |
Martyna Konopko |
Marcin Konysz |
Aleksandra Krzykowska |
Albina Lapchevska |
Studentka WMI na kierunku Informatyka. Jednocześnie pracuje jako inżynier oprogramowania. |
Natalia Lasek |
Nauczycielka matematyki i informatyki oraz zajęć rozwijających kreatywność w szkole podstawowej. Stażystka w grupie Superbelfrzy RP. Absolwentka UAM, na kierunku Nauczanie matematyki i informatyki. Współrealizatorka projektów STEAM oraz eTwinning m.in.Papierowe Pory Roku. Entuzjastka aktywizujących metod nauczania oraz wykorzystywania TIK. Prelegentka na konferencjach oraz warsztatach edukacyjnych (m.in. Szkoła Dydaktyki Matematyki, Krajowa Konferencja Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki). Prowadziła ogólnopolskie warsztaty w ramach projektu #CoSmiczna lekcja z przedmiotu: Scratch Fundacji Girls Code Fun. Współorganizatorka konferencji Studencka Konferencja Dydaktyki Matematyki i Informatyki. Była wiceprezeska Koła Naukowego StuDMat oraz przewodnicząca Rady Samorządu Studentów WMiI. W 2021 r. otrzymała nagrodę „Społecznik roku” za aktywną działalność na rzecz środowiska akademickiego. Tworzy materiały dla nauczycieli oraz prowadzi stronę Education by L. |
Agata Lerczak |
Alicja Lerczak |
Marika Maćkowiak |
Jakub Majik |
Klaudia Majik |
Ewa Molińska |
Kuba Orlik |
Ukończył informatykę na WMI, założył własną firmę informatyczną, lecz nadal utrzymuje kontakt ze swą alma mater. Od lat analizuje wpływ korporacji na cyfrowe swobody użytkowników technologii. Prowadzi wykłady oraz warsztaty dla rodziców, uczniów i studentów z zakresu bezpieczeństwa i prywatności w sieci. |
Adam Owczarek |
Julita Paliwoda |
Martyna Paliwoda |
Paweł Perekietka |
Absolwent informatyki UAM, pasjonat łamigłówek algorytmicznych, autor rozdziałów o algorytmach i programowaniu podręcznika informatyki dla szkół średnich, pomysłodawca konkursu matematyczno-informatycznego KOALA. Wiele lat pracował jako nauczyciel, obecnie jest redaktorem serwisu MuMa.edu.pl. |
Mateusz Piątkowski |
Joanna Polcyn-Lewandowska |
Weronika Popielska |
Krzysztof Przesmycki |
Michał Ren |
Pracuje w Zakładzie Teorii Algorytmów i Bezpieczeństwa Danych Wydziału Matematyki i Informatyki UAM. Zawodowo interesuje się kryptologią i bezpieczeństwem danych. Jest wybitnym dydaktykiem, zdobywcą największego w tej dziedzinie trofeum UAM, przyznawanego przez studentów: tytułu Praeceptor Optimus. Jest również niestrudzonym popularyzatorem matematyki i informatyki, współorganizatorem festiwali, konferencji i warsztatów dydaktycznych. |
Katarzyna Rybarczyk |
Profesor na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza. Zawodowo zajmuje się badaniami w dziedzinie matematyki i informatyki teoretycznej. Popularyzatorka matematyki. Prowadziła lekcje w klasie akademickiej w VII LO w Poznaniu. Ma na swoim koncie liczne wykłady promujące matematykę, też wykraczające tematyką poza zakres jej badań naukowych. W młodości finalistka olimpiady matematycznej i laureatka wielu innych konkursów matematycznych. Na co dzień wielka miłośniczka łamigłówek. |
Katarzyna Seemann |
Nauczycielka matematyki w szkole podstawowej, dla której wprowadzanie dzieci w świat matematyki to pasja. |
Danuta Sibilska |
Jedna z najlepszych absolwentek UAM – odznaczona w 2023 r. Medalem Rektora UAM. Ukończyła kierunek Nauczanie matematyki i informatyki. Aktualnie jest nauczycielką matematyki w poznańskim liceum i jednocześnie studentką WMI na kierunku Matematyka. |
Angelika Skorupińska |
Julia Skrzypczak |
Michał Skrzypczak |
Wiktoria Smardz |
Katarzyna Sobstyl |
Sonia Sokołowska |
Zofia Stephan |
Studentka kierunku nauczanie matematyki i informatyki na UAM, gdzie działa w Kole Naukowym Robotyki i prowadzi warsztaty z robotyki dla najmłodszych. Interesuje się empatyczną komunikacją w szkole oraz psychologią społeczną. |
Izabela Suli |
Oliwia Szkwarkowska |
Aleksandra Szwanka |
Paulina Szymańska |
Katarzyna Taczała |
Karolina Tonak |
Ukończyła inżynierskie studia informatyczne oraz licencjackie studia polonistyczne; obecnie jest w trakcie realizacji studiów II stopnia. Laureatka programu „Nowe Technologie dla Dziewczyn” organizowanego przez Fundację Edukacyjną „Perspektywy” oraz firmę Intel; finalistka Studenckiego Nobla w kategorii nauk technicznych. Na co dzień pracuje w Poznańskim Parku Naukowo-Technologicznym; prowadzi warsztaty poświęcone m.in. przetwarzaniu języka naturalnego; rozwija własną działalność edukacyjną. |
Maciej Tonak |
Zuzanna Walczak |
Daria Walerian |
Adam Wereszczyński |
Student WMI na kierunku Nauczanie matematyki i informatyki. Nauczyciel matematyki w szkole podstawowej. Miłośnik szachów oraz gier wszelkiej maści. Entuzjasta kawy, gry na gitarze oraz psychologii. |
Olga Włochal |
Marcelina Woźniczak |
Studentka kierunku Nauczanie Matematyki i Informatyki na UAM. Działa w Studenckim Interdyscyplinarnym Kole Dydaktyki Matematyki StuDMat, w którym przeprowadza warsztaty z origami, organizuje konkursy i współorganizuje wydarzenia. Absolwentka szkoły muzycznej I stopnia, rozwijająca pasje związane z matematyką, muzyką i sztuką. |
Patrycja Woźniczak |
Ukończyła studia licencjackie na kierunku Pedagogika, specjalność: edukacja elementarna i język angielski. Oprócz tego skończyła studia licencjackie na kierunku Nauczanie matematyki i informatyki, a także studia magisterskie na kierunku Pedagogika, specjalność: doradztwo zawodowe i personalne. Aktualnie nauczycielka matematyki i informatyki w szkole podstawowej, a także szkolny doradca zawodowy. Spełnia swoje marzenia. Uwielbia pracę z dziećmi, zarówno tymi młodszymi, jak i starszymi. |
Maciej Ziemer |
Nauczyciel matematyki w poznańskim liceum, absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UAM. Realizator wielu autorskich pomysłów na lekcje matematyki w ujęciu praktycznym – laboratoria matematyczne, lekcje fabularyzowane, którymi się dzieli na licznych konferencjach, festiwalach i wydarzeniach. Jego celem jest odczarowanie matematyki i pokazanie, że ona naprawdę po coś jest każdemu potrzebna. |